6månadersdagen för Ebbe!!

HUh en sån natt vi haft, Ebbe vakna hela tiden o bajsa vilket gjorde att jag gång på gång var tvungen att vingla mej ut till skökbordet, vid tre o typ det hundra elfte blöjbytet öppna jag blöjan o blev med ens klarvaken då det i såg ut som någon hällt ut krossade tomater....blod hjälp var min tanke!!
Väckte en sovande sambo som bara sa det är nog bara ett blodkärl han har ju bajsat hela natten (vem av oss har haft små barn tidigare jo den hisspigaste). Men då min sambo tog nästa blöja så insåg han vad jag mena, efter ett samtal till sjuk,råd så åkte vi till akuten, jippiii Ebbes 6mån dag. Så dagen har tillbringats på akuten o barnavd, var dock inget allvarligt kom det fram till efter flera tester, bla stack dom honom i båda händerna o fötterna stackarn!! Är nog ett blodkärl som brustigt.

Så allt jag skulle hinna idag blev så klart bortglömt, han är ju viktigast, klippte mej i alla fall då sambon fick vara kvar så länge så nu är jag riktigt kort i kalluffsen så skönt o det röda blev bättre.
Skall försöka lägga in en bild på lilltrollet sen.

Prata med mina stora barn i telefonen förrut, fick höra av min 10åring att hans fröken fått en smäll av en elev idag så hon grät, alltså vad är det för fel idag hur beter sig barn?,, jag blev såååå arg.
Som tur var var min son det med på sin klasskompis, jag vill ju att mina barn respekterar andra, det är mitt mål i uppfostran i alla fall.
O jag hoppas självklart andra respekterar dom precis som dom är, mina fina ungar!! ÄLskar er!!!

Fem dagar till jul, o nu vill jag bara sova efter en vaken natt så vi hörs i morgon!!

Kommentarer
Postat av: nina

men hjälp va läskigt. vilken tur att det inte var någon fara med lilla skatten. vilket sätt att fira halvårsdagen då.



ser fram emot att få se barret.



ja vad är det jag läser; slå läraren??? ungen borde lära sig veta hut. om inte läraren gjort nått väldigt dumt förstås.

nej fy fan va lärare verkar tufft

2008-12-19 @ 20:41:53
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: catti

hoppas ebbe mår bättre nu. kram på er

2008-12-20 @ 14:24:48
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0