En dag med fullt upp!!

Ebbe är ännu inte bra, har bytt på honom ett helt paket blöjor nästan i alla fall.

Var på stan idag o gjorde några ärender, shit vad folk!! Skönt att våra julklappar ligger färdiga i alla fall.
Passa på att handla kantband så nu kan suffetten bli färdig till buggan!! Tjohoo äntligen!

Hann dock inte sy den idag då jag kom på att jag måste ordna några julkort, vart tar tiden vägen den bara springer i från mej när jag hittat den haha!!

Nu ligger ebbe o sover hoppas nu att han får behålla lite av den näring han fått i sig stackarn! HUr kan ungen vara så glad ändå.

Måste berätta att min sambo börjar bli lika vimsig som jag, bad honom att handla en vit julstjärna (alltså blomma) åt mej på linds idag, sa det till honom i bilen på parkeringen utanför.
När vi sedan kommer ut till hans chef o skall säga god jul så ser han jätte konstig ut, varför jo för han kom då på att han köpt en röd blomma. Skönt att fler är som jag.

Nej nu skall jag slappa lite framför tvn, denna julstress!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0