Har egentligen inte tid!!

Här är det fullt upp o nu sover äntligen barnen så jag borde väl lägga mej jag med blir ju en lång dag i morgon om jag känner mina barn, deras förväntningar är på topp.
Man minns ju själv hur man var som liten låg vaken o bara längta.
Så idag har alla vari hur stimmiga som helst, ja inte ebbe då han tar julen med ro i år. Fast han kan stimma med med sitt jätte höga vrål han lärt sig o gör hela tiden.

Nu är allt pyntat o färdigt men trist bara med en plast gran då jag blev så galet allergisk för några år sen, men skam den som ger sig jag tänkte försöka nästa år igen med en äkta.
Vi har en skit ful sjungande snögubbe med den är inte populär av ebbe i år, han gråter så fort den spelar (vem gör inte det), får se om den får stå o skämmas i förrådet då barnen har svårt att låta bli den.

Alla klappar ligger nu under granen med barnen har dock skak förbjud, ja alla utom min sexårings klappar då dom fick åka in i garderoben igen då hon som vanligt trottsa vid sänggående så nu skall vi se om hon klarar av morgon rutiner utan strul i morgon så dom kan komma tillbaka. Hård mamma ja jag vet!!

Har haft värsta spanings arbetet idag med då min lillebror som inte är så liten, kom till ön i hemlighet, ja jag o sambon visste det men inte mina föräldrar, jag har vetat det i två mån o är så stolt att jag klarat av att hålla ett poker fejs, är skit kass på sånt. Ljuga är jag helt "värda" på som min son skulle sagt. Ialla fall mamma o dom var på stan idag o jag fick hitta på ursäkter att ringa dom o kolla när dom var på g hem så min bror inte skulle komma förrän dom komi hem (är ju roligast så), det blev en hit kan jag säga. Vem vill inte alltid fira jul med sina barn!!!
Börja faktiskt fundera på när mina blir stora gud vad jobbigt det blir. I o för sig så har jag mina tre äldsta varannan jul o varannan jul dag nu men ändå, hur blir det när dom får sambos o skall fira med den släkten med, hoppas dom i alla fall hittar nån dag att träffa mej!! Mina älsklingar!!

Nej nu skall jag få sambon i säng, haha det lät!! O kolla så att mina små har täcken o ge dom en puss var!
Kram till er o en god jul!

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att du också är en bloggmamma nu :-)

Ska genast lägga upp en länk hit på min blogg!



God Jul-kram!

2008-12-25 @ 15:36:30
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: nina

tänker oxå på det där att ens barn kanske inte kommer fira med en längre fram. tänk om ville skulle flytta från ön!?! nej hu, hemska tanke.

men lite tidigt att få ångest för det nu va.

2008-12-25 @ 16:55:36
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0