Hur kan nån spara så mycket!!??

Skall nu försöka mej på bloggandet när några vari på mej om att börja!!

Äntligen är lillkillen frisk efter en v med öroninfl, o jag har fått sova i natt eller ja i alla fall blundat till några gånger (han vaknar ju ändå varje timme o vill amma) men gud vad pigg jag känner mej, låter dock bli att kolla mej i spegeln.

Idag var der mammaträff med ett helt gäng bebisar, så skönt att komma iväg o prata med lite vuxna ibland med och jätte kul att se alla små som bara växer, problemet med Ebbe är bara att han tycker med det är så himla trevligt att komma ut bland bebisar eller nåt så han kan inte sova så det slutar nästan jämt med att han är supertrött o blir svår att få att sova, men han somna efter idag o sov tre timmar...TRE TIMMAR, varför lägger han inte dom på natten!!

Så  i och med hans sov pass hann jag fortsätta min kamp emot röran här hemma, turen har komi till min åttaårings rum, han samlar på allt o därför han jag inte färdigt, får helt enkelt fortsätta i morgon för man vill inte ha Ebbe där inne han kan ju bli sjuk, det är på gränsen till sannitär olägenhet (o då rensas där flera ggr per år) hur mycket kan man hinna hamstra på några månader, mycket kan jag nu konstatera.
Man hittar godispapper o papperlappar, stenar o äppelskrutt!!!!
VARFÖR i hela världen sparar han äppelskrutt, har han skaffat ett husdjur jag inte känner till eller är han rädd att få svälta...jaja nu är det borta i alla fall.
Han får alltså börja samla på nytt, för det gör han det vet jag, han är en sån rörig person.

Nej nu skall jag gå o se om det finns någe käk annars har jag hans äppelskrutt i en påse!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Minisyrran

Ahh, super mamman har börjat blogga, strålande=D..Tvekar inte en sekund på att man inte behöver handskar upp till armbågarna och munskydd för att städa hans rum, suck han är verkligen underbar:)

2008-12-17 @ 17:28:39
URL: http://[email protected]
Postat av: catti

denna blogg ska bli kul att läsa... att du inte sov när ebbe äntligen sov, städa kunde du göra en annan dag... kram

2008-12-17 @ 17:36:28
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

ha ha ha. en samlare minsann. ja den perioden hade jag med. tror inte riktigt jag har kommit ur den än förresten.



så roligt att du börjat blogga.



hoppas du fick nått annat än äppelskrutt



kram

2008-12-18 @ 13:40:07
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0