Jul pysslet fortsätter!

Ingen suflett idag heller, vet inte när jag skall hinna med den men med tanke på hur mycket tid som läggs vid jul stök nu så borde jag hinna det efter jul!!

Ebbe är ännu kass i magen så det blir nog ett samtal till farbror doktorn i morgon eller så kan man inte säga för det är jätte många kvinnliga nu för tiden o dom vill nog inte bli kallade farbror.
Snacka om gammalt uttryck.

Idag har vi gjort vitischoklad o jag hann med en pepparkaks rulltårta med lingon grädde med. SEn gjorde sambon knäck, mums jag stod brevid o tog allt som hamna utanför.

Har nu precis storstäda toan, fy tusan vad jag avskyr o städa den blä, brukar sambon få göra själv men jag ville vara snäll o hjälpa till lite. Men det får vara sista gången.
Tänk att jag vari städerska på ett dagis, där finns många toaletter o då bekom det mej inte, blir man så här när man blir äldre??

Nej nu skall jag gå o tjata till mej lite glögg!! Kramar/ mej!!

Kommentarer
Postat av: catti

toaletterna brukar ju bli värre när stora pojkar använder dem, hehe

2008-12-21 @ 21:18:55
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

huuu stackar lilla ebbe.



ja farbror doktorn kan man nog lägga ner

2008-12-21 @ 22:30:10
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0