Stockholm i morgon!

Har egentligen inte tid att sitta här men ville så jag tog mej tid, det måste man göra om man skall få nån med fyra barn i huset som drar i en.

Nu badar Ebbe o sambon o dom stora har åkt till sin pappa, borde egentligen ta disken efter maten men det hinner jag, o så borde jag packa det som skall med till stockholm men jaja kvällen har som tur var några timmar.
Idag har man spela e toy med barnen haha snacka om att man nog ser kul utt där man flaxar omkring i tv rummet, men det otroliga är att det jämt slutar med gräl mellan barnen snacka om syskon kärlek. hade tänk lägga in bild men av hänsyn till att mina barn är så stora så vill jag inte lämna ut bild eller namn på dom.
Har också pysslat med min dotter hon älskar att pyssla, jag gjorde det men jag tror min finmotorik är usel för precis som med lego så blir jag galen o irriterad.

I morgon bär det då av till stockholm med sambo o ebbe, men gud vad jobbigt att det är så mycket som skall med till mat för ebbe som gröt preer hakklappar smörgåsrån mm.
Skall bli så mysigt att bara få rå om varandra även om plutt är med, han sover ju mest hela kvällarna så lite tid får v för oss själva. Vi åker upp utan några måsten o det känns så skönt att bara ta det lugnt o fira nyår.

Mina barn har dock bett om nåt plagg var äldsta vill helst ha billabong eller björnborg kallingar (dyr unge) o lille bror vill ha som han säger dilladong haha inte lätt med orden. Snacka om att dom börjar få krav, snart dax att dom skaffar sig jobb tycker jag.

o på tal om dyra kläder jag har några sådana till ebbe o molo är helt klart mitt favvo märke färgglada verkligen barn kläder o alla passar alla kille som tjej o användningstiden är lång, ebbe slutade med 68 för en mån sen men inte i molo dom funkar än så tummen upp för dom.

Nej dax att hjälpa till här hemma o att duscha för en nybadad ebbe kissa just på mej, barn är så goa!! o ebbe gör det inte om 15år bara.

Kommentarer
Postat av: nina

rolig läsning som vanligt.

trevlig resa! låter som det kommer bli härligt.

2008-12-29 @ 18:57:47
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: catti

hoppas ni får det super i sthlm...

2008-12-30 @ 11:22:16
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0