Tack för lite smink

Nu är julafton över o jag har än en gång överlevt, barnen är nöjda o har åkt till sin pappa över natten för att få fira lite där med.
Igår var dom super nervösa o ingen kunde sitta lugnt innan dom fått sina paket. På em o kvällen var vi hos mina föräldrar i klinte o fira, grabbarna fick en massa lego, skit bra leksaker tycker jag men så jobbigt när man måste hjälpa till att bygga ihop det, får tacka min lillasyster yster för att hon hjälpte dom, jag får bara nervösa anfall av bitarna, när man fått ihop typ 25 moment av 50st så brakar det o alla ramlar i sär så skall man sitta där o trycka tillbaka allt hu vad är det för fel på att få kläder? Tänk att jag gilla lego som liten!!

Just nu sitter förrestren min älskade sambo o försöker få ihop min 8årings lego flyg som han inte hann igår, jag gav upp o bara satt o vråla när vingarna lossna för sjuttioelfte gången, tur man har han.

Idag när jag såg mej i spegeln vilket jag försöker låta bli såg man stora svarta ringar två till antalet, så kan man ju inte visa sig ser ut som jag suttit inne i huset o trettio år utan att titta ut så blek var man, men tack för att smink finns o då speciellt det från make up store med en trekant för ringarna en för finnar (har komi nån av chokladen)o en för hmmm kommer inte riktigt ihåg, får nog kolla upp det men gud så pigg jag vart eller i alla fall såg ut efter jag typ dykt i den!!
Så när man såg lite piggare o roligare ut så bar det av till visby o en lååång prommis i juldags vädret, så skönt att komma ut o det behövs efter gårdagens julgodis!! Så nu är jag nöjd o har även komi fram till att juldagen är bäst då man slipper fara o bara kan njuta av julefriden o inga nerv klena barn finns!!

Hoppas alla andra haft en fin julafton!!


Kommentarer
Postat av: nina

nervösa anfall.. HA HA HA. låter så där. bra att du överlämnar legobyggandet till släkten.

2008-12-25 @ 16:56:53
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Kan inte annat än att hålla med...Tur att det finns smink!! Det kan man lura dom flesta med :-)



God fortsättning!

2008-12-26 @ 13:19:56
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0