Ebbe är sjuk igen!!

Ja o just därför hinner jag inte riktigt skriva här för antingen gnäller han eller så far han runt och river stället.
O idag lyckades även ungen ramla igenom stolen där man har benet för han klättrar så in i norden som tur var han vi fånga honom innan hela han var igenom, han skulle haft en stol som var så gjuten efter hans rumpa så han inte kunde röra sig.
Han har även vari på väg över kanten på stolen två ggr samt fastnat med fingrarna i videon, ja jag vet jag har en vild unge.
Måste snart barnsäkra hela huset eller så tar jag grindens fem delar som vi har kring kaminen och sätter runt honom istället.
Så här mycket eller lite hinner han med när han är sjuk tänk då honom som frisk.!!!!!!!

Glömde han ställer sig oxå med hjälp av dammsugaren nu så här är det passa passa som gäller.

Nej nu skall jag se melodifestivalen och äta fruktsallad!!
Hoppas nu inte amy diamond åker ut för då gråter dottern ihjäl sig, för förra helgen grät hon sååå mycket när Marie åkte!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

nej vad sött gråter hon om de åker ut.. då håller jag tummarna att hon slipper gråta över det idag. Många krya på dig kramar till Ebbe & ta det lite lugnt nu lilla killen! Ha en bra kväll till er alla!

2009-02-14 @ 20:56:18
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0