Ebbe sämre igen!!

Japp så är det han är nu helt täppt i näsan och skit svidig så i morgon ringer jag nog läkaren så hon skriver ut pencillin, han och jag åker ju till stockholm med min syster på tor och det är inget kul om han har ont.
TYcker så synd om honom han äter inget nästan och kan inte sova för det är så igenkorkat i näsan.

Dom andra barnen har förrutom lite hosta inga större fel så dom har hålli igång idag med snö fort och massa lek samt poker spel, ja äldste sonen spela mot syster och stackarn hon har ju inte en chans.
Nu har killarna åkt till pappa, men jag hade i alla fall dom en dag på lovet samt att vi trottsa snön igår och begav oss till kinnerstugan med pulka och Ebbe i sjal.
Ebbe var mindre förtjust i snön som föll och när han fick åka med brorsan på pulkan till bilen så  var det piss tråkigt med snö, det stratt lite i ansiktet på honom så han vart skrik arg, så den ungen kommer alltid hata att åka pulka.

I morgon skulle vi åkt till sandra och agnes o träffa några mammor från vår gravid grupp men det är nu inställt pga sjuk ebbe som vanligt men en tur på bokrean med dottern blir det innan hon skall till pappa för det har jag lovat hon skall ha älvböcker, hoppas på nån bra till mej med, dom kanske har någon om hur man klarar fyra barn trotts sömnbrist och utan att glömma nån på stan eller dylikt, skulle vara bra!!

Kommentarer
Postat av: catti

vad tråkigt att han är dålig igen. hoppas du får ta igen dig i sthlm

kram kram

2009-02-24 @ 06:45:29
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: astrid

tråkigt att lilla Ebbe inte får bli frisk..

kram på er

2009-02-24 @ 10:43:28
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0