Insnöad eller rättare sagt en fegis!!

Ja det är vad jag är det, skulle ha åkt till Catti idag på fika men när jag vakne i morse var vädret inte det bästa då jag hatar att köra i halt väglag Catti som vet det hörde då av sig och erbjöd sig komma till mej istället, tack för det tjejen, och jag slapp än en gång ut i det här.

Så Vincent och Catti kom vid elva tiden och vi åt macka drack kaffe och prata! Sen försökte vi få två små sura killar att sova inte helt lätt då dom är så nyfikna.
Sen blev det kaka men vi hann knappt hugga in på den innan vi fick sällskap igen av två snabb sovande barn haha, och en sån kaka sen den var så smarrig så jag tryckte i mej två bitar. O så blev det mer prata och kaffe och ja ännu mer prata och kaffe.
SEn kom sambon tidigare med och han hade då vari snäll o köpt semlor så vi fick trycka i oss varsinn sån med så nu får jag gå på diet några dagar! Skall försöka börja i morgon.

Och Ebbe då ja han har fortsatt sitt kassa humör, men har även hunnit med en massa idag tex nästan förstört vår golvlampa den var farlig förrut men nu är den inte det längre o då skall den få!! O så har han vari duktig och hämtat tvätt ut tvättkorgen jätte bra, skall bara lära honom att lägga det i maskin med! O så har han grejat med en massa annat, han har energi den killen!
En v gammal bild, Ebbe grejar!!

Kommentarer
Postat av: catti

vilken talande bild

2009-02-12 @ 20:59:30
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hihi! Vad söt han är, ser så stor ut när han röjer runt med sin stol. Skönt att slippa köra i snövädret. Åh gott med semla! Trevlig helg!

2009-02-12 @ 21:05:02
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: astrid

naaw, vilken söt bild. Han verkar verkligen gilla sin gåstol



kram på er

2009-02-12 @ 22:18:31
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: Linda

Låter som sockerbehovet blev stillat iaf! ;-)

Och söt bild på Ebbe...så där härligt nyfiken som bebisar är!

2009-02-13 @ 23:53:44
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0