Mamma fika!

Idag var det dags igen för vår mamma fika, men först skulle jag lämna dottern min i skolan och det kan ta tid hon är lite så när hon skall till pappa i några dagar men jag pratade med henne för en stund sen och nu är hon glad lilla skruttan.
SEn tog jag mej upp till Lee på lite "frukka" jätte mysigt hade hon fixat trotts en lite ledsen vilhelm, Ebbe var dock på ett ganska trist humör vilket han vari hela dagen och jag börjar nu oroa mej för att det är öronen igen.
Jag och Lee prata på om allt och så fick vi lite bakgrundsmusik till det hela med då några gubbar höll på att borra i trappuppgången men det var super trevligt....så tack Lee! Ja o så plötsligt fick vi se att klockan var kvart i tio så det blev att springa med vagnar till korpen (ja gå fort i alla fall) snacka om att jag har dålig kondis måste nog göra nåt åt det, som typ träna för jag har direkt inge maraton form.

Ja sen blev det prat o fika med mammorna på korpen haha nu lät det som det bor några mammor där men ja vi ses där varannan v, var jätte trevligt men det var ganska få mammor idag.
SEn skulle dom flesta på babykonsert så jag gick med dom till visborgskyrkan o sen vidare till gråbo så nu värker mina stackars klena ben, tycker egentligen att jag nu är värd en semla eller två (men nej nej jag får sitta här o klara mej utan.)

Nu skall jag gå o kolla på.........eller inte gubben snodde just tvn!!! Ja jag får väl sätta mej o glo in i väggen eller på dte han ser!

Kommentarer
Postat av: nina

ja visst var det trevligt idag även om vi var få.



vad kollar han på som är lika trist som väggen?

2009-02-11 @ 21:35:51
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: catti

det var en ordentlig promenad du fick...

2009-02-12 @ 07:39:05
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

Tack själv för en trevlig frukost. Synd att någon lyckades stjäla tiden bara!? Vart tog den vägen? Hehe! Typiskt att det skulle borras just då, men, men.. Hoppas du inte smakade av den där svartvinbärsdrycken, usch den var ju mindre god!

2009-02-12 @ 21:08:48
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0