O här går det undan!

Ja nu gör det det då Ebbe verkligen komi på hur man ålar och han är nu över allt, försöker dessutom dra sig upp på allt med, och vi får jaga jaga, så då var lugnet slut. Kommer inte alls ihåg att det var så här jobbigt, man glömmer fort.

Vår dator håller på att paja så jag skriver ett kort inlägg ikväll så det inte försvinner,,,för då säger jag bara ooorka!!
Idag sålde vi min älskade vagn som vi hade dom första mån till lillkillen, lite sorgligt var det men jag hoppas nu deras lille får trivas i den.

Var och firade svärmor idag med, det är så svårt att komma på nåt att ge men idag tänkte vi till och skojade till det lite, hon har sagt att hon måste börja röra sig lite och vi hjälpte till lite på traven så hon fick stavar och stegmätare haha!!

Nu skall jag sluta skriva och lägga in det här så det inte försvinner, och till nina och Catti säger jag bara min rumpa sticker inte ut mycket, den lixom hänger ut mer, men den sitter inte lika centralt som tex benen och magen. men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0