Sjuka barn!

Här är det nu sjukstuga igen då dottern igår la sig på soffan med världens huvudvärk och lite feber och i morse hade en av pojkarna samma sak så man har vari hemma hela dagen och försökt att roa tre barn och det blir nog samma sak i morgon! Får se vad man skall komma på då.

Ebbe har idag hittat ännu fler skåp att riva i så hela vårt kök ligger nu för det mesta utstrött på golvet, visste inte ens att jag hade så många backar och lock! Kan vara bra om jag får för mej att baka vilket jag inte får så ofta och gör jag det ja då blir det misslyckat och åker i soppåsen så då behövs ju inga backar men den som spar han har.

Ebbe har nu komi på att det finns en massa sladdar bakom datorn, kanske inte det bästa att komma på så nu får man hålla koll på det med, gud vad lugnt det var med en nyfödd.

I morgon kommer mn största unge hem skall bli så mysigt då är familjen samlad igen och det blir fullt ös. Och appropå det jag såg programmet på tv igår med familjer med mååånga barn, shit hur orkar dom, jag hinner knappt med fyra ibland.
Blev dock lite förbannad på pappan i 10barns familjen som var tvungen att testa sin son efter han lekt med tjejerna i huset, han la då fram en docka och en bil och skulle se vad han valde, ah men vad f-n killar skall väll med kunna leka med dockor jag blev sur på honom så han är inte populär hos mej nu, men det skiter han nog i.

Nu skall jag gå och slumra innan Ebbe vaknar, han brukar liksom göra det och då speciellt när jag tar fram tandborsten!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt med små sjuklingar....men roligt att ni är stora familjen igen!



Förstår din reaktion på 10barns pappan...Vaddå testa liksom?

Nej, inte populär här heller kan jag säga.

2009-02-03 @ 23:11:50
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: catti

usch vad tråkigt med sjuka barn hoppas de blir bättre snart

2009-02-04 @ 06:52:50
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

ja du vet ju vad jag tycker om sånt där med killar å dockor osv



barnen få krya på sig

2009-02-04 @ 10:49:50
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0