Ebbe har blivit tutt fixerad!!

Idag har vari en sån där riktigt slappar dag som jag har svårt för men sambon o Ebbe är ju små sjuka, eller sambon tycker han är dödssjuk!!
Jag hatar o inte göra något, blir liksom rastlös, inte nog med  att man skall sitta hemma o glo i väggen ,se alla skarvar som blivit vid tapetseringen. Men man skall med ha en son fastklistrad vid tuttarna, han har blivit besatt, jag hoppas verkligen det bara är en tillväxtperiod.
Han ligger där konstant när han skall somna måste han ha tutte, o när han sover skall han ha den intill näsan, jag kan inte ens tänka på att stoppa  den i bhn för då vaknar han, o så är han även nattetid.
Får snart ordna en skylt vid sängen med ett nr o namnet på mjölkkon o typ producerar 100liter per dag för just nu känner jag mej som en rosa...muuuu!
Men det går väl över eller har någon hört en 15 åring som velat ligga där dygnet runt.

Så efter den här dagen känner jag att det kryper i kroppen, hoppas snart dom blir friska igen.
I morgon kommer i alla fall storebror hit o fikar skall bli trevligt slipper man känna sig helt osocial.

Måste bara berätta hur rund min son är, han fick en body i julklapp i stl 80 han har 74 nu men han kommer inte i den, då riskerar han blodstopp o vi skulle bli tvugna att klippa upp den, får nog ge den till en smalis bebis för jag har försökt töja ut den tro mej men han får den inte på sig. All bröstmjölk tycks ha runnit ner i armarna på ungen för vem har veck mitt på underarmen haha!

Ikväll har jag i alla fall lyckats rensa ur mina dotters bilder som skall farmkallas från att hon var två till nu sex år, blir så med digital kamera men nu är det gjort känns så skönt, då är det bara ebbes kvar.

Nu skall jag njuta av en kopp te om ebbe kan sova en liten stund till!

Kommentarer
Postat av: nina

en jäkla åkomma det där; tuttfixeringen. när ska det komma ett botemedel?

2009-01-04 @ 21:14:54
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0