Fullt upp!

Skall nu försöka hinna skriva lite i alla fall då Dottern leker i sitt rum , stora grabbarna är ute i det här snöiga vädret, jag kör lite barnarbete så dom skottar, och ebbe har somnat var lite svårt att komma till ro efter att ha haft vincent på besök, man måste ju visa alla bus man kan nu.
Och katti hoppas du inte satt och var för arg på J hela vägen hem.

Idag känns det som barn tar all tid, valde att ha dom hemma pga vädret, vid närmare eftertanke så är det super skönt med skola, för dom grälar svider och äter mej ur huset haha!!

Min dotter kan idag alla dom värsta orden som finns i den fula ordboken med så det har hon visat att hon fixar, blir så trött vart lär dom sig allt det??
Min dag idag går alltså ut på att sära på barn vid slgsmål om det börjar se alldeles för allvarligt ut, annars får dom reda ut det själva samt hålla ordning efter Ebbe då han numera river i allt (sitter ju i sin gåstol)!!
Därför var det skönt med en paus när Katti och Vincent kom då vågar inte dom äldre hellre bråka haha perfekt skall ni veta!
Efter att ha sagt till dom på alla sätt som finns från snäll, sättet, till jag vrålar halsen av mej, sättet så känner jag mej nu inte speciellt pedagogisk. Men men dagen är snart slut och dom ligger som änglar i sina sängar och sover och vad tänker man då JO gud vad mysigt det är med barn skulle kunna ha hur många som helst nästan, för då har lilla Malena glömt den här dagen!
kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: catti

hade fullt upp med att koncentrera mig på körningen hem.. jag som tyckte dina stora barn var så snälla och tysta, var lite undrande, trevligt att man kan ha den inverkan, vincent hade oxå lite svårt att fina ro när vi kom hem

kram på dig

2009-01-08 @ 17:26:10
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0