Min dotter är på hugget igen!!

Ja hon har sina kommentarer.
Jag fråga henne idag vad vi skall ge conny på sön, hon tyckte:- en sån där choklad ask med två lager för då kanske han är snäll och ger mej den vita i mitten!! Blev hennes svar.

Hon ringde även min mamma och beklaga sig för att hon inte får vara uppe på kvällen för hos pappa får hon minsann vara uppe till åtta vilket efter en stund blev nio hmmm säger jag bara.
Sen informera hon även för mormor att hon inte får nån mat här så hon håller på att svälta ihjäl stackarn, skall bara tillägga att hon gör allt för att få vara uppe en stund till.
Men hon fick gå i säng 7 som vanligt hård mamma som jag är och vad hände ja 20min senare så låg hon där inne och snarka.

Skall bli kul att se vad dom säger på hennes utvecklings samtal i morgon.

Jag och min blivande 9åring tog en fika idag på korpen är så mysigt att inte ha alla med jämt och han är inte iofta ensam med mej så det var så mysigt ja Ebbe var med förståss, efter fikan gick vi in på bvc och hade en 7mån koll, Ebbe hatar verkligen när bvc sköterskan drar honom i benen- han bara skriker ut jag är för sjutton inte längre en så här vilket var 71,5cm.
Vägde honom gjorde vi med och ja nu väger killen 9925gram så det har lugnat ner sig och det tackar jag för, började bli orolig att han som 3åring skulle gå och handla på dressman.

Nu skall jag snart gå och se om jag kan få sova ett par min så man orkar en dag till, håll tummarna för min skull att Ebbe sover lite!!

Och Clara GRATTIS!!!
NIna: Det funkar inget vidare att låtasa att jag sover, men men jag fortsätter försöka skamm den som ger sig!!

Kommentarer
Postat av: catti

hon är verkligen för söt din dotter. smart att ge något man själv kan få vinning av.

nästan 10 kilo, men skönt att det inte stiger i samma takt

2009-01-20 @ 08:19:41
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

Jag håller tummarna att du får sova, att Ebbe sover!

2009-01-20 @ 22:19:53
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0