Prinsessan på ärten.

Ja så skall jag känna mej om ett par veckor då vi idag beställde en inte allt för billig säng med en dö snygg sänggavel till så nu skall jag snart sova som en sessa, ja det vill säga om Ebbe börjar sova snart det hänger liksom lite på honom!
Men men jag kan ju i alla fall få ligga skönt och amma och det är ju inte fy skam.

Inte nog med det var inne på lindex och köpte en tröja med så idag var shopping nerven på topp och för en gång skull var det inte en massa till kidsen, för annars är det ju till dom det blir, dom växer ju så in i norden.
Ja och så var det tröjan då hmm skulle egetligen behöva köpa en stickad varm tröja och ett par tråkiga jeans (hatar och prova ,inget sitter snyggt) men vad kommer man hem med en tunn tröja, och tro mej jag gillar inte ens att frysa (fast man kan tro det) får fortsätta springa runt i Connys tröjor för han har i alla fall varma!
Varför är det så svårt och framförallt tråkigt att köpa varma tjocka tröjor?? Det är i alla fall vad jag tycker, det blir bara massa som är tunna och passar om man hade bott i typ afrika och det gör inte jag nej jag bor i ett land där man behöver just varma kläder 9mån av 12 eller nåt, jag har bara inte fattat det än så jag får fortsätta gå omkring och frysa häcken av mej.

Appropå häcken, varför blir jag alltid så kall om alla utstickande delar på kroppen har man ingen blodcirkulation i dom eller som tex rumpan, näsan, tårna och fingrarna, jag tror jag skall ta och forska lite i det.

Herre gud vad jag svamlar idag!!

Ebbe har idag vari på ett lite små svidigt humör, kan bero på att han aldrig sover för vem är inte svidig men då han är så där sur så lyckas han med massor som att åla framåt på sitt eget sätt han sparkar med bena till rumpan står rätt upp sen fyser han ut överkroppen och tjohej...han har komi lite längre framåt sen fortsätter han så.
Så när conny i morse hade han på golvet så försvann ungen in under soffbordet!!

Nej nu vaknar visst min tuttfixerade unge!!

Kommentarer
Postat av: catti

jag vill oxå ha en utstickande rumpa

2009-02-01 @ 06:44:14
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

JAG MED!!!

2009-02-01 @ 21:17:14
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hihi! Sött när du svammlar, jag kan liksom höra din röst i mitt huvud. Tycker det är så skoj att läsa då, för du skriver ungefär som du pratar & det blir underhållande..

2009-02-06 @ 23:32:19
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0