Sjuk sambo igen

Ja det är just vad han är fattar inte tycker det aldrig blir bra och gå till doktor vill han inte heller.
Så jag får inte ha alla mammor på besök i morgon som det var tänkt, så tråkigt då jag verkligen sett fram emot det.

Lämnade dottern idag, hon grät när jag gick ut från skolan kändes så jobbigt fast jag vet så väl att det går över efter ett tag, som tur var skulle jag träffa alla mammor o bejbisar efter så då kommer man på lite andra tankar.
Innan fika så var jag och katti hurtiga och tog världens prommis och jag kom på att mitt flås inte är det bästa var liksom skit jobbigt att prata o gå i backe samtidigt men tack för en skön promenad och pratstund katti är alltid roligare att gå med nån annan.

Ebbe har inte sovi på hela dagen förrutom nån kort stund under promenaden så han var på hel härligt humör hela em och ville bara bli buren så nu känns det som min rygg går av, han väger ju säkert 10 kg nu min plutt.

Fick idag höra att vi kände henne som halkade utanför sjukhuset så mina tankar går till hennes man, och man får sig en tankeställare efter allt hemskt som hänt sista tiden på gotland, om hur skört livet är.
Man skall vara glad och tänka på allt fint man har i livet och alla människor som finns runt en och ta vara på varje stund tillsammans med dom man älskar, jag gör det i alla fall!!


Det är faktiskt ganska jobbigt att tänka på hur fort ett liv kan ta slut , hur glädje kan bytas mot sorg, hur sköra vi egentligen är.
Så man skall vårda dom man har och den tid man har med varandra!

Så nu skriver jag till er alla mina nära och kära JAG ÄLSKAR ER!!!!

Kommentarer
Postat av: nina

du har så rätt

2009-01-14 @ 21:56:20
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: catti

hoppas att han är frisk om 2 veckor

2009-01-15 @ 07:46:10
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0