Söndag!

Jaha då var det söndag igen inte för det gör mej så mycket skall inte jobba ju haha, men lite skönt är det att ha sambon hemma.

Var jätte trevligt att ha hela familjen här i em, och tack för att ni tog med fikabrödet, min ork är inte stor nu när Ebbe vaknar tre ggr i timmen.
Får se hur man skall orka nästa helg när sambon fyller!
Var jätte kul att ha  mormor och morfar här händer inte så ofta då dom är ganska gamla men det är uppskattat av oss.
Skev förresten i det tidigare inlägget att jag vill att Ebbe skall ha äldre släkt runt sig för dom kan ge så mycket, jag mena att jag vill att alla mina barn skall det men det var bara Ebbe hemma idag.

Ja man undrar hur jag skall få nån ork tillbaka för just nu känner jag mej som om jag går och jag pratar men ändå inte, nån som har några tipps på att få lite energi, och säg inte att jag skall lära Ebbe sova utan bröstet den kommentaren har jag redan hört idag och den lyssnar jag inte på, vill inte se honom så ledsen just nu.

Måste liksom ha lite energi då sonen fyller på tor och jag måste fixa tårta sen fyller sambon i helgen och då kommer hans släkt hit, och egentligen orkar jag verkligen inte just nu, ingen som vet hur man får gubben att fixa sin egen tårta (han är inte så bra i köket snällt sagt).

var förresten inne på ica maxi idag och där träffa jag Nina med sin familj, ursäkta om jag såg ut och var lite lost, är liksom det nu när jag inte sover alls och dessutom har man fått början till mjölkstockning, i mitt bästa bröst oxå (om man nu har ett sånt): ja jag klagar lite till jag vet, känner mej som värsta svid kärringen nu!!
Sova det skall jag göra när jag blir gammal minst 10 timmar varje natt om jag så måste ha kateter för att slippa gå upp och kissa för det är jag värd efter alla vakna nätter.

Nej nu skall jag sluta klaga och gå och hmmmm typ låtsas sova!!

Kommentarer
Postat av: nina

ja men låtsas sova är väl en idé då får du låtsas att du är utvilad och energisk sen oxå.

låt mig veta om det funkar.



du verkade inte alls lost utan lika varm och glad som vanligt.



det var hemskt va många som fyller år i januari. det måste vara alla vårkänslor folk får där i april/maj månad. he he

2009-01-19 @ 08:05:30
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: catti

man får be om hjälp om man inte orkar. är det något jag kan göra för dig så säg till.

var ska man klaga om inte på sin blogg.

skickar massa kramar till dig

2009-01-19 @ 08:22:04
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0