Försöker hinna med allt!

Min tid räcker inte till det är bara så, så har nån lite tid över så kan ni posta den till mej, tack på förhand!!

Igår var vi på musiklekis på fm kul värre tycker ebbe att sjunga och pussa på alla barnen.
På em var min syster barnvakt för mina två minsta, stackars henne skulle gå med min dotter i affärer när jag var på lönesamtal, hon kommer nog aldrig vilja skaffa barn, inte av den bestämda o tjatiga sorten i alla fall.
Jag och min chef prata om när jag kommer tillbaka, och vi skall nu se efter en annan brukare till mej som passar mej bättre, var så skönt att hon var så förstående, hittar vi ingen innan hgösten så skall jag plugga lite på ditans tror jag o ha ebbe hemma.

Ja o så var det idag då, Ebbe har komi på hur man drar sig upp från magen till stående vid möbler, som om det skulle vara bra....nej varsågod o sitt eller nåt, tycker jag i alla fall.
Så nu kan man lägga honom på mage och hitta honom stående vid en bokhylla tex som jag gjorde idag, han bara stod där o vingla vid sin lekhylla, ville ha sina böcker o när han då inte nådde dom så kom han på ännu en härlig grej man kan göra nämligen sätta knät på första hyllan och försöka klättra upp, för att sen ramla helt ner på golvet.
Men herre gud ebbe man skall väll inte klättra i hyllor innan man kan stå o gå?? Eller.

Så nu finns världen framför hans fötter o han bara måste resa sig o klättra hela tiden på allt.
Han fortsatte faktiskt trotts fallet, upp i hyllan en femtioelva ggr till en vid tvn och diskmaskinen och spisen och grinden vid kaminen, stod dessutom några sek själv när han släppte innan han kom på ooopppss, det här fixar jag inte och så satte han sig på sin airbag han har där bak.

Har även haft dotter med kompis hemma idag så nu känner jag mej smått sliten, hoppas få sova lite i natt, men ungen kanske vill upp o stå samt klättra i spjälsängen vid två tiden!!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Lillprinsessans envishet den här gången var inget mot när hon låg mitt på Östercentrum och skrek för att hon inte fick ett par rosa ballerinaskor..det börjar ta sig den här gången blev hon i alla fall bara arg:)



Så jag är inte så avskräckt ännu....!!!

2009-03-11 @ 13:36:21
URL: http://emmieme.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att chefen var så förstående. Ebbe lilla bus, han har myror i rumpan låter det som!

2009-03-15 @ 17:07:50
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0