Har alldeles för mycket!

Ebbe är genomförkyld och ont i öronen verkar det som, får ringa doktorn i morgon, min äldsta pojk skulle till sin njurläkare idag han blev inlagd med andnöd ligger och inhalerar medicin så nu har man suttit där i några timmar medans conny fick ta barnen och min fd fick åka och äta o hämta kläder.
Nu verkar det som en unge till fått feber, alltså vad är det fråga om.

HUr som helst hinner inte med nåt längre då ebbe är överallt, härromdagen klättra han upp på dikmaskinsluckabn och stod där (foto kommer), han stod i ca 5sek själv i helgen han blev nog minst lika förvånad som jag.
Bvc var här i mån och testa honom han gick i genom besiktningen med för 9mån och nu väger han 10840 och det trotts att han inte äter nu när han är sjuk.

Nej tillbaka till mina sjuka barn!!

Kommentarer
Postat av: catti

stor pojke den lille killen. hoppas ni får en frisk helg

2009-04-02 @ 10:28:10
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0