Hinner inte med längre!!

Det är det som gör att mina inlägg vari färre sista tiden, Ebbe tar nästan all min ork nu och den som blir över går till de andra barnen och lite till sambon med förstås.
Egen tid är nästan kört nu för tiden, ebbe är en stor orsak till det skall jag säga, han far nu omkring i en skit snabb ålning, sen sätter han sej nästan upp för att ta sig vidare till att klättra upp på allt och sist fritt fall utför, blir ledsen en stund sen är det full rulle igen, han blir bara ledsen till jag bekräftat att jag sett det, liten bus unge som han är!!
Fattar inte hur man skulle hinna med två eller tre samtidigt, jag hade nog sagt upp mej direktly!!
Så nu är det kört nästan i alla fall för mitt bloggande, har ju tre kids till som vill höras o synas, tänk om jag skulle ta o klona mej!?

Idag har vi i alla fall vari en sväng på stan för att fortsätta mitt letande efter jeans med syster och hör o häpnad jag hitta två par, det skall vara visby för det o inte stockholm.
Köpte även sele till ebbe att ha i matstolen så nu skall ungen kedjas fast så man kanske hinner ta nån tugga själv med, tro mej det är bantnigskur att ha smått.
Sen hämta vi syskon och for hem, tog det bara lugnt hemma och nu har jag till o med hunnit lagt dom alla, så jag skall kolla lite tv.

I morgon är det en stor dag, min äldsta unge fyller 11ÅR, shit shit shit jag börjar bli gammal, skall gå o smörja mej med antirynk kräm nu!?



Min stora kille, dock lite mindre på bilden!! GRATTIS ÄLSKLING


Kommentarer
Postat av: nina

så bra att du hittade jeans tillslut.

2009-03-03 @ 22:42:18
URL: http://torrbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0