Magsjuka

Ja det blir inget långt inlägg idag då jag känner att orken är ganska borta efter att jag och Ebbe nu legat i magsjuka igår, och nu ligger sambon med, men jag vill ju hionna med ett inlägg i alla fall.

Idag har Ebbe namnsdag, som om han bryr sig men ändå, dagen till ära så hade mamma sytt färdigt hans nalle så det fick bli hans present idag.



Han fortsätter sina bus här hemma som om magsjuka skulle hindra honom nej du han är igång ändå, hittade idag ett videolås på brio så det fick det bli så inte ungen sitter fast i videon var och varannan dag, dessutom sitter han numera fast spänd i barnstolen så det är lite lugnare vid måltiderna.

Har just sett openseason 2 med mina stora barn ganska kul film tycker jag och barnen jo då dom skratta gott, skönt när dom gör lite filmer som alla i familjen kan se.

Ebbe med pappa på ebbes namnsdag!!

Kommentarer
Postat av: Leonora

Åh ni har en så sjukt söt son <3

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-07 @ 21:12:19
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

usch va jobbigt med magsjuka, skickar många krya på er tankar. söt nalle. grattis på namnsdagen ebbe!

2009-03-07 @ 21:31:38
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0