Magsjukan tog över helgen!

Ja för efter jag o Ebbe haft det så fick sambon det på fre dottern spydde i min mammas säng på fre kvällen, en av sönerna fick det på lör kvällen och idag har min äldste haft ont i magen, jätte kul och trevlig helg.

Det blev alltså en lugn helg från oss i alcogelens tecken, hoppas nu att magsjukan är på väg bort.
Vi har tvättat vädrat och ja gjort dte mesta för att hålla borta den men som sagt var alla har mer eller mindre haft den.

I morgon var det så dax för mej att träffa chefen och ha lönesamtal, vet inte vad jag skall tycka, gillar det lixom inte, är ingen som tar för mej alls men men nu har man ju inte jobbat något så man får se vad det hela skall handla om.
Syster min skall få äran att ha min dotter och Ebbe den stunden och jag är säker på att hon fixar det galant.

Nu skall jag gå och sova och hoppas på en natt utan magsjuka....man kanske kan sprita sängen med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0