Utan dator!!

Ja det har vi blivit så nu lånar jag sonens en stund, dessutom har våran jobb bil pajjat, även spisen (har dock inhandlat en ny).
Dessutom har vi en Ebbe som snart rivit allt här hemma men vad gör det dom måste ju få undersöka lite, annars skulle jag inte skaffat barn om jag inte tålde det.

Nåt jag dock är så trött på är att hämta min dotter, hon vill aldrig med, inte hem från skolan inte hem från mommo, och nu skall visst ungen byta mamma med till sin moster för hon minsann hon är roligare!!
Jag har lust att slita mitt hår men o andra sidan vill jag inte bli flint, så det får bli något annat.
Sen när man skall lägga ebbe ja då skall hon minsann gräla med storebror så lillebror inte kan sova utan måste kolla in allt ståhej som händer.
Jag höll på att ringa psyket ja åt mej själv då men jag ringde mamma istället för lite goda råd, min räddande ängel.
Hur gör hon, hon bad att få prata med dottern och vipps så lugna hon sig och ebbe kunde somna.
Han sov då bara en halv timme men ändå.
Så tack för hjälpen  mamma nu slapp jag bli flint!!! Tror aldrig jag blir vuxen och kan klara mej själv, trotts fyra barn!!

Nej jag återkommer när jag hittar en ledig dator nån dag!!!

Kommentarer
Postat av: Hipster Doofus

Hmm, var det er Golf som stod vid vägkanten ute vid stora vägen...?

2009-03-17 @ 22:18:56
Postat av: astrid

verkar som du har fullt upp.. Du får skicka hit dottern lite så får jag nåt att bita i, och dessutom får jag väl se vad som väntar mig när Nova blir större ;)



Jag tycker du verkar vara en supermorsa som hinner med och orkar allt. Jag som knappt hinner med Nova.. haha..



Stor kram på er

2009-03-18 @ 10:27:35
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0