Så jävla satans arg!

Och jo även jag kan ha såna dagar och idag är en sån dag.
Blev så piss arg på p mötet så jag höll på att explodera.

Min chef tyckte inte riktigt att jag fick ta ledigt en del av mitt dygnpass den 2juni, då min lilla älskade flicka fyller 8, nej hon tyckte inte det var bra för brukaren, och det är det inte heller, men hur är det för min dotter då. Hon skall alltså inte ha sin mamma en endaste timme på sin födelsedag. Nej mamma skall vara iväg hela jävla dygnet.... orkar inte ens skriva allt om det men fy vad jag blev arg ledsen och ville säga upp mej typ.


SEn när det gällde sem så sa jag jo men dom v skall jag ju ha....men nej då kom det- det kan du inte räkna med, så jaha jag har lämnat in till skolan och dagis när mina barn skall vara ledig och nu får man inte det heller. Utan skall vara flexibel och helst ta i juni eller okt då eller.
Nej jag skall ha mina v.

Så jag känner mej så in i helvete överkörd idag, så jag är på ett rysligt humör.
Jag vet att hon inerst inne tycker som jag men hon har säkert ett stort tryck från sina chefer att hålla i pengar, jaha så här är det alltså att jobba inom det privata.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Usch det där med semester och annan ledighet är så jävla jobbigt att behöva kämpa för samt vara orolig att det inte ska ordna sig.

Hoppas det ordnar sig iaf. Förstår att du blir arg.

2010-05-26 @ 08:10:15
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Astrid

Det är inte mycket bättre inom det kommunala. Pengar ska dras in hela tiden. Är någon sjuk får vi ingen vikarei utan får jobba en man kort.. skitkul.. 2 personal på 11 boende varav 8 kräver helskötning och dubbelbemanning.. det är helt sjukt.. Ändå ska de dra ner 36 tjänster till hösten.. hej och hå.. Älska dagens omsorg..



kram på dig iaf :D



//Astrid

2010-05-26 @ 13:45:52
URL: http://nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0