Blir helt deppig

Ja alltså av att läsa mina inlägg men det är nog så jag känner nu, alltså jag är trött men tro mej allihopa jag är lycklig och uppskattar allt i livet ändå, speciellt våren och alla mina underbara barn, shit det låter som jag har typ tio ungar men dom är bara fyra, kan dock vid vissa tillfällen kännas som tio.
Mina barn dom är helt underbara, och idag har jag bara försökt vara den glada mamman som dom förtjänar och berömt och pratat med dom.
Hörde en gång att vi föräldrar bara pratar alltså har ett samtal i snitt i två min med våra barn per dag, det försöker jag alltid tänka på så jag älskar att diskutera med mina barn höra hur dom ser på saker och vad dom har för åsikter, hoppas jag tjänar på det i framtiden, och det är himla givande.
Så till alla två min pratare vill jag bara säga, snälla prata med era barn dom har mycket att tillägga och har mycket bra saker att komma med dessutom måste dom få ge sin åsikt om ja vad det nu är.

Nu skall jag fortsätta att le över mitt liv för det är bra underbart!!
Skall ta o pussa lite på sambon med!!

Kommentarer
Postat av: clara

Jag lovar, jag ska prata massor med Max bara han börjar prata. Bra tips tycker jag!!

2009-04-15 @ 22:05:10
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: nina

prata är viktigt som faen tror jag med.

du är duktig på att tänka positivt

2009-04-16 @ 08:20:46
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0