Ja jag mår bättre!

Har nu mest hosta och snorande kvar, men snorandet beror nog även på allergi!

Har faktiskt hunnit dammsuga av här hemma idag, gubben får ta toan sen.

Har tänkt på det där, hatar när det är stökigt men måste nog lära mej leva med det.
För jag säger bara ni som skall ha allt på sitt rätta ställe och alltid ha städat, skaffa inte fyra barn, inte tre heller för den delen!
För det går inte få dom att hålla ordning man tjatar och tjatar om att dom skall plocka upp i rummet sen gör dom det ja på sitt sätt då dvs alla saker är instoppade under sängen eller på lämpligt ställe där utrymme finnes.
Rummen ser för det mesta ut som om en tromb har vari där.
Och för att inte tala om alla pennor men hallå vem har tagit mina pennor finns ingen kvar, dom kan ju inte försvinna spårlöst eller?? tur att det går att skriva med tuschpennor.
Och saxarna, men jag har ju köpt hundra saxar på ikea, ja nästan i alla fall men ingen finns kvar, slutar med att jag står med värsta vassa kniven och försöker få upp förpackningen där det står klipp här helt livsfarligt ju. varför görs såna förpackningar till folk med barn, har man barn har man ju ingen sax.

Och nu börjar smått en rörighets spridare till komma fram nämligen ebbe, han river ut allt som kommer i sin väg värsta bulldozern som går fram, alla skåp öppnas i köket och alla saker far ut.
Man får vara glad om man hittar ena vispen under soffan, ibland får man ställa sig och vispa förhand till visparna dyker upp, och potatisstampen är bara för rolig, leksaker släng er i väggen.

Skulle vilja ha det fint och prydligt här hemma men det är kört när man har små, ju fler desto värre att hålla värsta tromberna borta.
KOmmer ha flera röriga år kvar och vad gör det man kan ju alltid ta kökskniven och leva farligt.
Jag får ta på mej lappar för ögonen så ser man inte röran.
För er som känner er avundsjuka så säger jag skaffa tre barn eller mer, det är toppen med röran, man har alltid saker att göra!!

Kommentarer
Postat av: catti

du får binda fast saxen.

vad skönt att du må bättre, då kan vi ju ses snart. det ä såååååå längesen

2009-04-17 @ 06:05:21
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0