Inte redo för deo köp!!

Nej så känns det i alla fall! Min son är alltså stor, han skall nu ha en deo med men herre gud det är det ju tonårspoäng på eller! Jag är inte redo för att ha så stora barn, men vad skall man göra. Fick i morse släppa av honom vid södervärn men hallå min lilla kille!

Han skulle ha hemkunskap där och sen gå tillbaka till gråbo skolan, över allegatan som det är så mycket trafik på, min kille!!
Nej detta är så jävla jobbigt, för mej är han liten! Och inte nog med det så kommer han ikväll och måste ha dubbeldusch med sig på gympan i morgon,- och så mamma jag vill ha en deo med, typ axe är bra!! Nej nu vet jag inte om jag pallar mer!!

Och till på köpet måste man se sin allra minsta börja dagis, nej detta är bara för mycket för en mamma som jag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Catti

Blivit en stor kille.

Trevligt att han tänker på sin renlighet.

2009-08-28 @ 06:51:55
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Clara

Sådär stor kommer Max aldrig bli....

Vänta bara tills han kommer och berättar att han ska sova över hos "nån brud". Då kommer jag ta med mig Max till en öde ö och stanna där. :-)

2009-08-31 @ 16:51:13
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0