Jag har inget flyt dagen!!

Började vid halv sju i morse skulle upp och ta ordning på ungarna som skall till plugget, blir alltså väckt o jag som just somnat (ebbe har strulat hela jäkla natten!).

Ena ungen tycker inte om sina adventspaket, jag blir typ hel crazy och skriker att han är otacksam o får gå på rummet kl är sju!!

Halv åtta skriker jag ännu värre, DET ÄR TYP HALT UTE KOM NU! Känner mej smått galen! Det otacksamma ungen vägrar komma ut, han gråter har typ ont i magen (eller hur) Samvetet kanske!

Får dra ungen ut till bilen, utan att ens ha borstt tänderna och i strumpsock.
Kl är kvart i åtta måste för i helsikke skrapa rutor med.

Tio i åtta, samma unge vägrar bälta sig, där går gränsen jag kan köra en icke tandborstad unge med bara strumpor till skolan men inte utan bälte.
Storebror blir galen vill verkligen inte komma för sent, vi kommer iväg till slut!

Åtta kommer en ambulans i fatt får stanna på vägen kul kul!

Sju min över åtta, stannar vid skolan, tre min innan barnen börjar.
Skickar storebror själv i förväg.

Tar Ebbe i famnen, går med en sur unge brevid och en mindre sur på andra sidan, svinhalt!!
Nio min över åtta, halkar som fan i slänten till skolan, ligger i nån sjuk ställning med Ebbe uppe på mej.
Ont!! Sura sonen får ta Ebbe så jag kommer upp, gör ont så in i ....men jag går skall ta barnen till skolan.

Tio över åtta lämnar sonen, som stor gråter och bara vägrar vara på skolan just nu.

14min över åtta, kommer in med dottern, och det första läraren säger är vi börjar tio över.
Försöker förklara mitt fall nyligen samt sonen, hon svarar bara ja men vi börjar tio över, har typ lust att klippa tilll läraren har ju super ont i foten.
Dottern börjar gråta, kul kul kul!!!

Åker till dagis beklagar mej lite, dom tycker synd om mej tror jag.

Och ja det var min morgon, skall lägga till att nu värker den ännu mer kan inte gå på den, måste nog skaffa såna där dubbar under skorna!
SKIT DAG!!

Kommentarer
Postat av: NIna

Aj men fy faaaan vilken dag.

Hoppas foten återhämtar sig snabbt.

STYRKEKRAM!

2009-12-04 @ 13:38:35
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Catti

Hu vilken morgon. Hoppas foten läker fort och du får en bra kväll.

Kan hoppas att de var allt icke flyt för hela december-

kramkram

2009-12-04 @ 18:25:25
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Linda R

Neeej men usch vilket skitmorgon. Sån där dag alla bara skulle stannat under täcket. Och jag hade förresten också blivit förbannad på läraren....osympatisk.

Hoppas kvällen blev bättre!

2009-12-12 @ 21:19:13
URL: http://rasmussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0