Känner mej lite smått förbannad!

Jo för nu har man legat här i tre v sjuk och har idag fått en aning om vad komma skall, mitt i all sjukdom och privatisering av oss personliga ass, så får jag veta att jag vet inte ens om jag blir kvar på jobbet, yes super säger jag bara då att man kanske blir arbetslös till på köpet och det samtidigt som sambon blir det, vad fan är det fråga om hur jävla mycket skit skall man få innan det händer något positivt!!!??

Jaja än är det inte bestämt så man får väl ta och lugna ner sig och fortsätta bli frisk!!

Kommentarer
Postat av: Catti

Stackarn, är du fortfarande dålig.

Hoppas det löser sig på bästa sätt.

Massa krya på dig kramar

2009-12-03 @ 18:38:24
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0