Tänk om jag hade vägarna förbi Rättvik!!!!!

Ja då hade jag helt klart besökt det här underbara stället,http://livetpafurutorp.blogspot.com/. Så himla fint och mysigt verkar det vara. Ja men nu bor jag inte där utan på gotland i Väskinde och har inte långt till Trollskogen och dit fick turen gå istället idag med min underbara son. Jag sprang dit....ja enda sättet att numera hinna motionera och gud vad trögt det gick. SEn lekte vi där åkte kana, körde bil och buss, klättra runt och gunga nej inte gunga för sonen tyckte plötsligt att dom var himla läskiga sa han. Prata dock om det hemma igen och då sa han att dom var kalla och visa med sina händer hur hemskt kalla....min gullunge. PÅ hemvägen fick han dock ett så härligt trotts utbrott herre min tid att man kan bli så ilsk. Men sånt går över, jag tog honom i famnen bar in honom och berätta att man får vara arg och att vi kan kramas när det känns bättre. Så sen blev det kram kalas...men hittills tycker jag nog att den underbara tvåårsåldern är jobbigast efter tolv år som mamma. Skall faktiskt bli ganska skönt att han får vara på dagis i morgon och jag jobba så man kan vila lite haha.

Kommentarer
Postat av: Catti

Känns skönt att höra att du tycker tvååsåldern är värst. Vi har idag, de få timmar han inte har vait på dagis, klarat oss ganska bra från utbrott.

Att det inte finns tålamod i pillerform, hade jag behövt.

kramkram

2010-03-23 @ 19:50:30
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hihi, visst kan det kännas skönt att få lämna bort på dagis ibland. Ännu inte hundra på om han är en Oscar men kanske 80%. Haha!

2010-03-24 @ 20:38:41
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0