Numera rödhårig!!!

Tonade håret igår blev väldigt rött (tycker jag) men vad gör det om hundra år! Sambon fick göra det under mina instruktioner o med Ebbe som ledsnade fort i sin babysitter!! Men nu är det gjort o klippning väntas på fre, kanske ser det bättre ut då när inte det är så mycket hår.

Sov inget vidare i natt Ebbe krångla mest hela tiden så i morse bestämde jag mej för att vägra vakna, så när Ebbe ville gå upp efter att ha sovi mellan sex o sju så sa jag bestämt nej o så blev det ett amningsmaraton, när han inte ville ha mer mat så ploppa jag in nappen o när inte den var kul så amma jag igen, funka till tjugo i nio så nu sitter jag nöjd o belåten här.

Idag skall man väga Ebbe får se om han blir en kille med vd mage som sin kompis eller??!! Återkommer med info om det!

Nu måste vi fixa till oss, borsta ut det röda barret på mej (Ebbe har inget) o klä på oss några kläder med mindre snor o saliv på!!

Hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0