I morgon skall det kissa i en dunk!

Skriver in det här för då kommer jag kanske ihåg det i morgon.

Idag har jag vari o hälsat på min barndomskompis jennie och hennes lilla dotter, ja inte bara jag då utan dottern min och ebbe med.
Min kompis skall ha bebbe i sep, så mysigt och kul tycker jag!!
Vi pratade en massa som vanligt även om det är ganska svårt nu då ebbe är överallt.
Så vi beslöt att gå ut om nån v och prata bara hon o jag!

Ebbe har nu komi på att man kan stänga av och på förstärkaren till tvn lite smått irriterande då man sitter och ser nåt och bara ser varannan sek, kul är det i alla fall enligt honom, av på av på!!
SEn vägrar han numera att bli matad nej äta själv skall det vara, (tur att inte trilling pappan i familjen annorlunda är här).
Han får dock inte i sig jätte mycket så han lär nu gå hungrig!!

Nu skall jag lägga min dotter!!

Kommentarer
Postat av: catti

av och på verkar roligt och varför inte äta själv säkert mycket roligare

2009-04-08 @ 06:14:52
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

hihi! Oj, ja den tiden kommer väl snart här hemma också. Wille har kommit till stadiet "överallt" än så länge

2009-04-08 @ 07:46:07
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0