Händer inte så mycket här!

Det är i o för sig ganska skönt efter en rörig v men det finns inget att skriva här.
Igår fika jag o ebbe i alla fall med Clara och Max, sen tog vi en tur på stan och kolla kläder, Ebbe fick prova en himla massa kepsar och hattar.
Han liknar verkligen Povel Rammel i sol hatt haha!

KLättringen här hemma fortsätter men idag ramla han o slog i huvudet ordentligt stackarn, funderar nu på att införskaffa en vadderad hjälm till honom.
Han har även börjat gjort försök till att vinka och klappa händer, det är bara såååå häftigt.
Älskar att umgås med min son just nu, skulle inte vilja byta det mot något annat.
Skulle dock vilja ha mina andra barn mera men det vill väl alla föräldrar.
Annars upplever jag nu total lycka med Ebbe!!!

Ikväll bada han även badkar själv, han älska det och satt där och myste i 15min, så nu är han stora killen, med halkpluppar och lite vatten gick det super.
Sen blev det två sagor och efter det somna han när vi dansa till Winnerbäck, han har förresten en son med samma namn!!
Nu skall jag sätta mej och ta det lu

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt det låter med din Ebbe-tid nu!

Och vadderad hjälm...låter skoj, men det kanske är en bra idé? ;-)

2009-03-15 @ 17:05:11
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0