Skall hitta skor till dottern!

Ja det är mitt projekt just nu, hon vill ha fina sandaler inte såna vanliga töntiga, helst inga gröna och dom skall helst vara blå, några mer önskemål!!??
Problemet är att dom gör dom"fina" sandalerna så smala och min dotter har så breda fötter, så efter att ha prova alla på dinsko så kom hon i ett par med värsta klacken, tack lillasyster för du gick med henne igår.
Så idag skall jag o dottern ta oss en titt på skokanonen, där mitt hopp nu ligger!! Nån som har tipps så tar jag tacksamt emot dom.
Förresten på tal om att dom växer så blir dottern min 7 om två v idag, snacka om att tiden går!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Astrid

ååh.. känner igen mig.. de enda sandalerna jag kan ha är sånnadär breda.. Kanske ett par lite flippfloppliknande kan funka? det har jag.. Jag har skitbreda fötter.. Inte ens till min student lyckades jag hitta ett par snygga sandlaer så jag hade gympaskor

2009-05-19 @ 14:31:25
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: catti

det där med skor är verkligen inte alltid kul, hoppas hon hittar några fina som hon kan ha

2009-05-19 @ 16:32:08
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0