Mitt lliv har fullt upp!

Ja det kan man säga då jag just nu jobbar sambon med, man har fyra barn att ta hand om och dessutom bygger vi ju ut, och i allt detta skall alla vardagssysslor göras, så jag hinner inte med bloggen så är det bara, men jag läser alla andras.

Ebbe var på 15mån koll i förra v, han har inte gått upp så mycket utan väger nu 11735g (inte konstigt då han springer hela tiden och klättrar på allt, hitta han härrom dagen på g upp på taket på vår stege vid bygget!) och han var hmmm tror det var 80,5cm.
Inte lätt att mäta då ungen skrek och vägra ligga still.

Dessutom opereras han nästa v och får då rör i öronen så nu hoppas vi han skall må bättre.
Annars trivs han super på dagis.

En kul grej till innan jag skall mysa med gubben, min kompis fick en dotter förra ons sin andra en liten Leia, och på tor när jag kliver av mitt dygns pass så skall jag få titta på underverket myyyssss säger jag bara!

Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: NIna

Förstår att du har fullt upp. Fattar ändå inte hur du hinner med allt.

Kram

2009-09-23 @ 13:32:43
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

mysigt att snusa bebis. Vi tänker på ebbe då han ska få rör i öronen, hoppas han blir bra nu! Vi hörs! tack för senast!

2009-09-23 @ 20:50:40
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: astrid

skönt att höra att ni har det bra. Vad skönt att ebbe ska få rör så slipper han förhoppningsvis alla öroninflammationer i fortsättningen

2009-09-23 @ 21:19:46
URL: http://www.nogg.se/nova08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0