Ett kort inlägg..

Har idag gått på min ledighet som pågår till måndag så skönt efter att ha jobbat över 66tim på en v och dom säger att jag jobbar 76% då vet jag inte om jag vill jobba mina ordinare 90 haha. Har mina underbara stora barn här denna v så det blir att mysa med dom hela helgen, eller min äldsta är typ inte hemma ett dugg men i bilen hem idag sa han jo men du får ju träffa mej idag....hmmm, tänk på det ni som sitter med era förstfödda pluttar, ta vara på tiden, snart får ni vara glada för en kväll i v. Nästa v skall jag jobba på att träffa lite folk jag längtar efter då jag får vara ledig tis, ons och tor, så då är jag tillgänlig. Annars är allt bra här, retar mej en hel del bara just nu på folk som klagar på allt och alla, tänk om man bara kunde tänka att man faktiskt har det bra och är lycklig för det man har, nej man skall alltid hitta fel tror vi är lite bortskämda i detta land faktiskt och därför retar vi oss på små små fel. Följer nu mera en blogg: http://bambinidolce.blogg.se/, och där kan jag nu verkligen göra mej påmind om hur lyckligt lottad jag är och många med mej, och att vissa får kämpa och vara i svåra hemska situationer. Nej ta vara på varandra och skit i alla små saker ni retar er på. Det finns så mycket som är värre kram på er allihopa

Kommentarer
Postat av: nnina

Du har så rätt.

Jag slogs obehagligt tydligt av det igår.

Nej man måste bara bli bätre på att lära sig leva i nuet och njuta av det man har.

2010-04-23 @ 07:31:03
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0