Skulle lägga in lite bilder men....

Jag hinner lixom aldrig precis som jag inte hinner skriva här eller ens framkalla bilder på barnen får vara glad att jag hinner ta bilder i alla fall. Här går allt precis som vanligt sjuka barn trött mamma och pappa mer sjuka barn och så lite jobba ibland för ekonomin skull. Nu har vi i alla fall hunnit färdigt i Ebbes rum så är man leksugen så är ni så välkomna om vi nu lyckas hålla oss friska med. Ebbe älskar sitt rum så nu skall han upp ännu tidigare på morgonen om det nu går att göra det, han vaknar sätter sig upp och säger....gå upp.....geka i bummet (leka i rummet) tjoho för att göra det vid sex på morgonen säger jag bara ljuvliga unge. Han kan nu även engelska för han dansar järnet här hemma och sjunger manboy manboy, han gör det bättre än originalet dessutom haha. Nej nu skall jag glo på dumburken med mina stora barn för din min förtjusning, sitter inte ebbe framför den då han inte vill. Ja det blir väl jag conny och dottern. Dom andra blir dumma vid datorerna i stället eller min äldsta kan bli det med mob nu med...typ 100sms om dagen. Hej på er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Catti

Vi kommer gärna och leker någon dag.

Manboy är en favorit hos Vincent också.

kramkram

2010-04-10 @ 06:43:04
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0