Fika med min första kompis!!

Ja igår var jag på stan och tog en fika med min allra första kompis, vi var två resp tre när vi lärde känna varandra tror jag det var.
SEn dess har vi umgåtts ibland hela tiden varje dag och natt och ibland har det gått månader innan man hörts.
Hon bor numera i Uppsala vilket jag tycker är super trist, man träffas då så sällan.
Men igår blev det av, och med hade hon sin super fina dotter Elvira, så gullig unge och så himla snäll.
Plötsligt insåg jag hur stor min plutt blivit, han var med ett tag och höll låda så hela siesta vakna, samt rev runt lite på babyproffsen.

Så det blev en super mysig dag igår, och snart är våra två och tre och då skulle det ju vara himla kul om dom bodde på ön så barnen kunde vara kompisar precis som vi!! Ja det är till dig jag skriver det här E haha!!

Hoppas snart vi kan ses igen! I alla fall höras på telefon!! Kramar till E med dotter!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0