Första dagen....

på semestern är nu avklarad, och jag är heltslut av att ha roat min son hela dagen, han har ju syskon varannan vecka här hemma så dom andra v så krävs det att han blir road, tur han har dagis men nu är han ledig i sex veckor så nu är det vi som får hitta på saker.

Dessutom pratar han så fruktansvärt mycket så även öronen är trötta, hur orkar dagis personalen??

Men mysigt har vi haft det, vi har vari ute hela dagen och hittat på saker, så nu sover han gott och jag skall snart göra det samma och i morgon kommer mina tre stora barn skall bli super mysigt att få vara alla en vecka synd bara att conny ännu jobbar ett par veckor till.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0