Hett är vad det är..

Ja nu är det riktigt mycket sommar faktiskt, nästan lite för mycket o jag som skall till tunisien i sep vad skulle jag nu till och boka den för haha, kommer smälta ännu mera då, till på köpet med fra kids och en gbbe, jaja man skall inte klaga.

Jag har nu haft tre strålande dagar semester men Ebbe vill fortfarande bli road jag tycker ärligt talat inte om att spela fotboll i en jätte ugn eller gå och dra en traktor runt runt tills jag blir yr men vad gör man inte för sin son!!

Nu hoppas jag bara Conny lyckas söva ebbe ikväll för lika mycket som en kompis son är pappig så är min mammig just nu speciellt vid läggdags så jag säger bara GO CONNY!!!!

Kommentarer
Postat av: Catti

Här är en till som har en mammig son.

Jag har semester v. 27-28 och tar gärna en fika med er om ni har tid.

kramkram

2010-06-30 @ 19:58:05
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag har en misstanke om vem du menar.... ;-)

Jag säger också LYCKA TILL till Conny. Hoppas det gick bra.

En sak tycker jag ä bra med att era söner är mammiga. Vissa säger nämligen till mig att Ville är pappig för att han är KILLE och KILLAR behöver en MANLIG förebild å därför tyr sig ALLTID söner till sina fäder. Jag tror inte ett smack på detta. Jag tror barn behöver BRA förebilder. Skitsamma vilket kön förebilderna eller barnen tillhör.



Smält inte bort!

2010-07-01 @ 17:07:34
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0