Hatar att klaga men

Nu är jag så trött så jag typ svimmar.

Ebbe har sen nyår varit sjuk 9 ggr, och då räknar jag inte det han håller på med nu.

Förra v hade han kräkis och 41 i feber och jo jag skulle fan självklart ta o få det med....vi hade en toppen vecka.
När man då trodde det var över så har anu ungen lagt till med en toppen sak han gallskriker och som han gör det med hela nätterna. Sover en timme max sen vrålar hel galet två tim för att sen göra om det hela alltså sova lite och vråla i ett par timmar.


Han ligger där och ordnar runt skriker som om hela han går sönder och man bara inte får röra honom, så har vi nu haft det fyra nätter (fan om folk klagar på att barnen vaknar två ggr på natten eller sex på morgonen).
Vi skall dessutom orka jobba på dagarna Jag även kvällar och nätter och han stackarn skall orka gå på dagis sex tim på dagen.

Vi hittar inget jag har varit vid bvc och mätt och vägt och klagat, tack snälla snälla Lena för du ställer upp.
Idag var Conny och prata med barnmott som tyckte att efter som kl var så mycket skulle vi åka till akuten, där har han och Ebbe suttit ikväll, temp har tagits ögon öron hals mage allt har kollats men dom hittar inget på min lilla skrutt.
Mask trodde dom inte heller det var som vi varit inne på för det hade synts.

NU börjar jag tro på nattskräck så är det, men hur länge den sitter i vågar vi inte tänka på, då dör jag nog...lite i alla fall.

Någon med tipps kan snart få höra av sig till oss, för både vi och lill ungen går snart i väggen.


Kommentarer
Postat av: clara

Men oj då.... Era stackare! Jag har inga tips men kan iaf skicka dej en låååång kram med lite styrka i. Hoppas det vänder snart.

kram

2010-05-05 @ 09:15:46
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Catti

Hua, Stackare. Måste vara så in i jobbigt. Att inte få sova är tortyr.

har tyvärr inte heller några tips, men skickas massa kramar till er alla.

kramkram

2010-05-05 @ 19:31:43
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Astrid

stackare.. hua.. att inte få sova gör än galen.. Jag som blir putt när Nova ligger och pillar på mig på nätterna.. Jag ska nog vara glad för att det inte är ebbe jag har brevid mig



kram på er

2010-05-05 @ 20:54:47
URL: http://nogg.se/nova08
Postat av: LeeLoo

huga & fy på ebbe liten & stackars dig/er som inte får sova. Jag vet ju inte alls vad det kan vara men har hört många med barn i samma ålder som inte fått sova & det berott på växtvärk. Vi kan väl hoppas på växtvärk & inte nattskräck! Stor kram

2010-05-07 @ 22:53:05
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0