Har ingen ork

Har inte sovi i natt, och inte blev det bättre av att man var tvungen att gå upp i morse för att få lämna sin fina dunk med kiss samt bli tömd på blod på sjukhuset!!
Så jag var där inne redan halv åtta i morse, när jag kom in och såg alla mina rör som skulle fyllas så fråga jag om jag skulle ha någe blod kvar, shit vad rör, så nu hoppas jag verkligen dom hittar nåt för annars har jag lidit av brist på blod hela dagen alldeles i onödan!!

Sen for jag och ebbe o handla mat och gunga till honom och dottern! För här skall gungas i helgen ja om han blir lite frisk först, för i natt han han bara skrikit och haft 40graders feber och hela dagen idag har det legat mellan 38och 39!
Så nu vill jag ha en frisk unge, min vanliga busiga ebbe ingen liten hängig krake som bara vill vara i famnen.
Just nu lever han på mej igen så jag som skulle sluta amma på nätterna i helgen ja jag agerar nu mjölkko och får helt enkelt skjuta på mina nätter och lida av blåa ringar under ögonen ett tag till, min tid kommer jag vet det, vilken 15 åring ammas??

Kommentarer
Postat av: catti

nej hu vad jag tycker synd om dig. sömn är inte något du har fått för mycket av, hoppas det blir bättre snart och att ni är friska tills nästa vecka så vi kan ses

2009-04-09 @ 20:07:12
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0