Mitt lilla vild djur!

Ja jag hinner inte med längre han är överallt, plocka ur diskmaskinen eller i går inte när han är vaken för då är han där.
Idag har han rivi sönder en bok, samt gamla tidningsurklipp på conny som satt i en pärm han höll även på att hänga sönder den saken som åker ut på datorn där man lägger skivan allt inom loppet av tio min.
Han har även idag klättrat upp o blivit hängande i gåstolen.
Vad gör man för att över huvudtaget hinna passa honom o gärna gå på toa vid behov??

Igår var en super trevlig dag då jag och ebbe kom utanför huset o ner till nina på en fika eller blir det ner eller blir det upp? var så trevligt att äntligen träffa lite mammor och bebisar och prata lite även om det blir en del jaga med då ebbe inte är speciellt stilla.
Tack för en underbar fika Nina!!

Nej nu måste jag rädda ebbes favvo bok knacka på!!

Kommentarer
Postat av: catti

det var så kul att träffa er, hoppas det itne dröjer lika länge till nästa gång

2009-04-22 @ 17:04:27
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: clara

kul att han är aktiv. ;-) vi har samma sak här... idag försökte jag övertyga Johan om att vi kunde ge Max en kvarta så det blev lite lugn o ro, men Johan tyckte att det var ett dåligt förslag. ;-)

2009-04-22 @ 19:29:13
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: nina

Trevligt att ni kom så man fick se vilddjuret.

2009-04-22 @ 20:41:55
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0