Trött

Jag har nu vari sjuk ett bra tag börjar känna mej smått isolerad då den enda kontakten med världen där utanför är när jag lämnar och hämtar barnen i skolan och det är inte mycket, kan man vara mer osocial än vad jag är??

Min dotter har nu den värstaste perioden jag vari med om hon är på ett uruselt trottsigt humör speciellt på kvällar och mornar, varför sover man inte på kvällen när man inte vill stiga upp på morgonen då man är så trött??
Barn förstår visst inte det där!

Ebbe sover gott i sin vagn nu och det är toppen men jag har så svårt att ta tag i något här hemma, kan vara den sjuka malena som inte orkar jag vet faktiskt inte!!
Det är ju inte så att det inte finns nåt att göra här hemma men frågan är vart man börjar och när man då börjar tänka så så säger man bara oooorka!!!! och sätter sig och glor på nåt dåligt program eller sitter här.
Skall nog gå till hälsokosten och se om där finns nåt uppiggande att ta för en trött mamma, så det blir vår fint här hemma!
Har nån något tipps, skall helst vara billigt med, allt det sjuka har liksom kostat en del!

Nej nu skall jag gå o titta till ebbe ett tag...sover han så kanske jag skulle ta och.......skit i samma skall kolla honom i alla fall!

Ha det bra ute i vår vädret!

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

skickar kramar & piggelin till dig! Ang. nått uppiggande så är det inte allt som man får ta när man ammar. Jag har sån där ginko hemma men det står att man inte ska ta när man ammar så kaffe & apelsiner, frukt är mitt bästa tips.

2009-04-15 @ 10:33:23
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: catti

tyvärr inget förslag på något upppiggande, men jag hoppas ni blir friska snart så du kan ladda om igen. kramkram

2009-04-15 @ 10:36:03
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

Fy jag lider med dej som är sjuk.

Mitt tips är att ta en stärkande promenad i vårvädret, om man orkar det förstås.

Om du är piggare får du gärna komma hem till mig på fika på tisdag, 21:e kl, efter lunch typ kl 12. Kram

2009-04-15 @ 19:12:06
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: nina

Fy jag lider med dej som är sjuk.

Mitt tips är att ta en stärkande promenad i vårvädret, om man orkar det förstås.

Om du är piggare får du gärna komma hem till mig på fika på tisdag, 21:e kl, efter lunch typ kl 12. Kram

2009-04-15 @ 19:12:24
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0