Helt slut!

DEt är så som jag känner mej, det här med att inte sova på nätterna (ja conny tar honom, men jag vaknar ändå) samtidigt som man jobbar det är ingen höjdare, man känner sig bara pissigt trött hela tiden, hoppas det vänder snart.

Har faktiskt börjat äta rosenrot nu för att se om det hjälper något.l

Det är så kul att komma hem på dagarna till sibn super glada kille, och bara kramas och klättra lite och riva lite i saker, men som sagt då krävs lite ork! Har dessutom tre stora som kräver sitt även om dom är väldigt självgående så vill jag vara en mamma som orkar lyssna på alla mina barn!

Så nu skall jag sätta mej i soffan och mysa med stor killarna, nu när ebbe sover och dottern ligger i sängen för hon har huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

skickar en kram, hoppas rosenroten hjälper!

2009-08-13 @ 00:12:18
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Catti

FÖrstår att du är slut, hoppas det blir bättre snart. kramkram

2009-08-13 @ 15:39:47
URL: http://catti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0