En dag på stan!

Blev det idag, var först förbi jobbet och Ebbe åla runt och undersökte stols ben jätte intressant, men det där med att ställa sig vid en stol är inte lätt, finns inte jätte mycket att hålla sig i men han gör tappra försök.
Efter det var vi på stan med min lillasyster skulle hitta en present till Lee inte helt lätt tycker jag, tycker faktiskt det är riktigt svårt med presenter till alaa som har komi förbi lego och playmo stadiet!

Efter att ha handlat bla semlor till mej och mina söner åkte jag och Ebbe och hämta dom, dottern är vid pappa ikväll, så det blev mys fika med mina tre grabbar när vi kom hem, ja ebbe fick då ingen semla men frukt med yoghurt vart det tyvärr uppskattade han inte det då han var rejält pinnig.
Sen när conny kom hem hade han handlat ....jo vad då semlor så klart, han tänkte vi skulle mysa lite haha så idag har vår kost vari ensidig känns det som, och ändå finns två semlor kvar.

NU skall jag gå och se om det finns något vettigt på dumbuken (troligen inte) nu när alla barn ligger nedbäddade för natten! Hoppas nu bara vädret lugnar av tills i morgon jag hatar och köra i sånt här väder!!

Kommentarer
Postat av: nina

tämligen mkt temlor

2009-02-06 @ 11:48:09
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

det blev en god present i alla fall, även om jag kom inte leker med lego. Sitter & myser med skålen ikväll. Mums! Tack ;-) Mycket semlor blir det, hehe! Ha det gott!

2009-02-06 @ 23:24:38
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Linda

Massor av semlor med andra ord! Jag tycker semlor är jättegott, om man tar bort grädden och mandelmassan först, haha :-)

2009-02-07 @ 12:20:21
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0