Musiklekis!

Ja där var vi idag, var jätte mysigt och killen som höll i det var så häftig med barnen, dessutom var vi en ganska liten grupp så barnen fick verkligen synas och höras. Kan verkligen rekomendera det.
Ebbe då? ja han uppskattade det ganska länge men i slutet var han så trött måste nog sova lite mer innan.
Sen hade han pusskalas med tjejkompisen som vi var där med, han pussa henne på munnen och hon pussa honom på handen och pannan så det var riktig kärlek.
Vi bestämde att nu får dom hållas men i tonåren får vi nog ha lite koll haha!

Igår var det fullmåne har jag hört, hörde det dock ett dygn för sent för det hade förklara dotterns sömn problem. tog tre timmar av strul att få ungen att sova igår.
Ebbe däremot han verkar ta det där med fullmåne tvärtom, för hör och häpnad han sov mellan 23,40 och 03.40 är snudd på rekord jo!! Det skålar jag för, i vatten då, inga alkoholhaltiga drycker här än!

Och så till mitt förra inlägg, vet faktiskt inte hur vi skall få våra barn att sluta jämföra sig, jag hoppas att det skulle försvinna om vi alla lät bli att jämföra dom som mså bebisar redan, men annars vet jag inte tyvärr.
För jag kommer själv ihåg hur man gjorde det och hur pissigt jobbigt det var i tonåren och vad spelade det för roll att mamma sa att jag var perfekt inte mycket.
Hoppas bara mina barn tycker att dom duger precis som dom är, och i mina ög

Kommentarer
Postat av: nina

härligt med sömn!

du, jag har glömt villes nyckelknippa hos dej va?

kan du inte ta med den på ons?

2009-02-09 @ 21:16:56
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi, vad gulligt med pusskalas! Vem vet, kanske blivande frugan ;-)

2009-02-10 @ 00:17:25
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: catti

vad skönt att han sov så länge. vad sött med pusskalas

2009-02-10 @ 06:35:12
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det skall tydligen börjas i tid med pusskalas, du får hålla ögonen på den lilla prinsen =D

2009-02-10 @ 12:59:06
URL: http://emmieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0