O så var det vem min dotter håller på ikväll!!

Jag tror det kommer bli Molly som hon kommer sitta här o gråta över om hon inte kommer vidare men än är jag inte säker.

Annars har jag inte gjort mycket idag, hjälpt barnen att få ordning i sina rum har jag dock lyckats med men man får se hur länge det varar.
Vår bil är nu på lagning igen får se vart slut kostnaden hamnar denna gång, den har i alla fall vari alla fel på men mekanikern han säger att det inte brukar vara det på dom här så detta måste vara ett måndags ex.
Hatar just nu bilar datorer och snö för när det gäller dom tre sakerna så tar dom all tid här hemma som sambon har, så dom senaste v så har jag känt mej som en piga här hoppas nu det är slut, om inte så få jag i alla fall vila upp på tor fre då det blir en vända till stockholm, och med lilla syster med då blir det träning för magen med allt skratt som brukar bli när vi göra våra turer tillsammans, stackars Ebbe han får nog men för livet!!

Måste bara stolt berätta att Ebbe åt hemlagat ikväll en stor portion lax, pasta, tomat och avokado samt lite sås till mums tycket han!! Tänk om man kunde slippa sponsare semper alla mål han äter skulle vara toppen.

Nej nu skall jag plocka fram chippat, o lite annat snacks inför melodifestivalen!

I morgon blir det förhoppningsvis pulka backen!!

Kommentarer
Postat av: nina

låter härligt det där med syrran

2009-02-22 @ 12:16:36
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: catti

hon måste blivit glad nu när molly gick vidare

2009-02-22 @ 13:05:04
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Emmie

Jag är så taggad inför Stockholm, frågan är om Stockholm är taggad för oss...chattade med brorsan igår, vi får tillbringa tiden på badrummet enligt honom, haha!!



Vi skall nog hålla dom vakna eller Ebbe i alla fall, hehe!!

2009-02-22 @ 13:37:17
URL: http://emmieme.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad duktigt av dig att ge Ebbe hemlagat...och vad duktigt av Ebbe att äta det! ;-)

2009-02-23 @ 00:03:27
URL: http://lan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0